För dig som driver en restaurang eller ett café, finns det nu många sätt att sköta sånt som lön, analys, dricks, tidsrapporter och personal. Genom att använda digitala verktyg kan du få hjälp i din vardagliga drift. Det underlättar en stor del av arbetet och sparar tid för både personal och chefer.
Få en helhet av din verksamhet
Genom att sköta din verksamhet digitalt så får du en bra helhet och du får hjälp med allt du behöver eftersom utbildning och support ingår. Här är några av funktionerna som erbjuds.
Elektronisk personalliggare för tidsrapportering
Detta är en smart stämpelklocka som även är en personalliggare. Eftersom vissa arbetsplatser anses som utsatta kräver Skatteverket en personalliggare. Därmed kan du enkelt visa upp vilka som arbetar och vilka arbetstider de har.
Smart hantering
Stämpelklockan visar hur personalen är schemalagd och du får full koll på in- och utstämplingar. Därför kan du enkelt göra justeringar med bara några klick. Få notiser på utebliven instämpling och direkt registrera frånvaro.
Schema
Här lägger du enkelt upp ett schema där personal kan fylla i vilka tider de är tillgängliga. De kan därmed enkelt byta pass med varandra.
Lön
Du får färdiga bokföringsunderlag från scheman och rapporter genom bara några tryck. Dessutom kan personalen se sitt lönebesked direkt i appen.